Sunnah Nabi VS Penipuan Yahudi

Assalamualaikum readerss..

Dah baca tajuk entri ni kan.. So, mula2 sy nak bgtau yg Yahudi ni tipu umat Islam dengan suruh kita minum susu lembu buatan diorang, tapi diorang minum susu kambing, diorg minum apa yang Nabi kita minum. Kenapa kita sendiri tidak ikut nabi kita?

Sunnah Nabi

1. KOPI -  
Kita diajar dalam sains yang kopi tak bagus untuk kesihatan kan. Tapi sebenarnya 
kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi selain susu dan madu. Cuba tengok Zionis, mereka minum kopi(Starbuck). Profesor di UK mengatakan yang Zionis semua ada segelas kopi di tangan mereka. 

2. KAMBING - 
Kita diajar kalau makan kambing, nanti kolesterol tinggi, tapi Nabi kita sendiri pun makan kambing. Sebenarnya daging kambing ialah daging yg paling kurang kolesterol.

Penipuan Yahudi

1. HATI AYAM - 
Kita diajar dlm buku biologi, buku pemakanan (kajian & terbitan para Zionis) kalau nak dapat vitamin B & nak tambah darah kita kena makan hati haiwan & hati ayam, tapi sebenarnya Nabi kita tak galakkan makan organ dalaman.


- Hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ di mana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. So, kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam.

2. SOYA - 
para Zionis ni jugak menguar-uarkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), tapi sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. 

Selain itu, soya dpt meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari & kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sebab dalam soya ada hormon estrogenyang sama dengan estrogen pada wanita. Pastu soya ada phytic acid yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

3. Para Zionis juga pengaruh kita utk minum & makan makanan yg langsung tak berkhasiat (Coke, Maggi, KFC). Coke tu sangatlah beracun, pastu gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi. Orang Melayu kita juga yang ketagih minum Coca-Cola.

4. Kita dipengaruhi lagi untuk terus makan McDonalds, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya & paling banyak lemak tepu trans. 


Kita yang tentukan samaada nak ikut yahudi ke nak ikut nabi kita.
Teruskan membongkar kebijaksanaan Zionis menipu umat Islam. Kata-kata ini tepat dengan hadis Rasulullah;-


"Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil".
*copypaste*
::Sharing is Caring::

2 comments:

  1. nice entry..a lot information

    ReplyDelete
  2. Sumber tidak sahih...zaman nabi kopi belum ditemui..sejarah kopi bermula di Ethopia dlm abad ke9 dan mashyur ditanah arab kemudiannya...fakta salah ttg kolestrol pada kambing, organ dalaman juga tiada larangan ...
    Fakta yg tiada asas...

    ReplyDelete

Copyright©2012. All Right Reserved by Z.a.h.y.r.a.h N.i.z.a.m