Happy Teachers Day!

Assalamualaikum. 
Memandangkan saya buat blog ni hari ini (Hari Guru), so apa kata saya post pasal tempat yang pernah saya pernah belajar & menuntut ilmu satu ketiak ketika dulu;-


[OFFICIAL]
1. Pasti Al-Furqan Kampung Nakhoda (6 Tahun)
2. SK Sungai Tua Baharu (Darjah 1-6)
3. KAFA Integrasi Kg Nakhoda (Darjah 1-6) 
4. Pusat Tuisyen Didik Jaya, Taman Selayang
5. SMK Taman Selayang (Tingkatan 1-5)
6. UiTM Merbok, Kedah (Sem 1-sekarang)

Untuk warga pendidik di institusi-institusi di atas, saya nak ucapkan ''SELAMAT HARI GURU, HAPPY TEACHER'S DAY, 'AIDUL MU'ALIM (bahasa arab, credit to classmate sy-> Nadia Nur Amalina :)

[UNOFFICIAL] *x bergaji*
1. Abah & Ummi saya (Sejak saya lahir sampailah sekarang)
2. Kawan-kawan (tadika sampai sekarang)
3. Atuk & Nenek. :D
4. Semua yang terlibat *minta maaf kalau saya x sebut..lupa la~* 

hehehe :) 


Dan lagi satu, 







-Cikgu Rashidah ni dulu ajar saya Add Maths Form 5. Percaya atau x, saya selalu tidur dalam kelas beliau. Kalau x caye tanyalah classmates 5 Neptune 2009/2010 :) 

-Saya minta maaf kat cikgu sebab selalu x siapkan homework addmaths yang susah giler tu..

-Doa saya pada cikgu semoga sabar melayan karenah student2 cikgu yang spesis macam saya, dan semoga cikgu dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki.. AAAMIN.. <3


KENAPA saya wish kat beliau je? sebabnya saya pun x tahu.. HAHA 
Tiba2 tergerak hati nak wish kat beliau :) *ajaibkan?*  k, ntah pape ntah!

LAST BUT NOT LEAST, SAYA SAYANG SEMUA CIKGU SAYA! 
Lots Of Love. . .


2 comments:

  1. hey,same lah kite pong suka tido dalam kelas...krooh krooh..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tempat paling lena nk tidur kt dlm kelas la kan.. hehe

      Delete

Copyright©2012. All Right Reserved by Z.a.h.y.r.a.h N.i.z.a.m